Onsdags svammel

Eftersom jag anser att rosa är en underbar kärleksfärg så får det bli nya färgen på sidan. Jag har länge tänkt göra sidan personlig men jag har inte tid att sitta här och ordna det. Det får bli färdiga mallar istället.

Idag kommer min vän Fadua och hennes son hit. Hon har fått höra att jag gjorde en ny sats kanelbullar igår..då brukar hon nämligen komma.

Idag har vi haft representanter i butiken hela dagen. Stora a fick också vara med. Han ville inte gå till skolan idag heller. Jag har försökt ta reda på om det har hänt något särskilt och gick även förbi hans fröknar idag och frågade när jag lämnade lilla a på skolan men de sa att det absolut inte är något. Och att det förmodligen är som vi tror, han vill alltid vara så duktig och inte göra fel att han tillslut blir alldeles färdig. Tur att vi har eget företag så han kan få vara med oss på jobbet när han har sådana dagar. Han älskar att vara på butiken och städa och pyssla i magasinet. Lagret kanske det heter på riktig svenska.

Idag var min syster på förlossningen igen och hon har fortfarande en massa skräp i sig på proverna..nu får faktist lilla I komma ut! Kom nu!! Hör du det busunge!

Lilla S har bajsat ner sig bakifrån och fram. Jag måste byta säger stora a. Vet ni, jag har bytt blöjor (eller vi, för Mr Big är världens bäste blöjbytare) sen stora a föddes i december 2002. Det är över 5 år. 5 år i rad. Varje dag. Nu är det ju dubbelt upp igen också eftersom båda S flickorna har blöjor. I sommar ska nog Stora S få sluta. Hon tycker ändå det är jätte spännande att gå på toaletten.

Jag borde försöka räkna ut på ett ungefär hur många blöjor det har gått genom åren. Det är nog en hel del. Vi borde få stipendium från pampers.

Vet ni en till sak..j a g  v i l l  f l y t t a NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0