Och när vaknar världen?

Min värld alltås. Mina flickor ligger fortfarande och sover! Klockan är över 10. De är riktiga sömntutor. Men så kanske man aldrig ska skriva.. En vacker dag vill de väl gå upp vid 5 och då kommer jag inte att kalla dem för sömntutor. Jag tycker också om att sova.

Igår fick vi veta lite mer om stora Snuff..eller inte mer, men lunginflammation har hon iallafall. Och så det där andra på halsen. Vi väntar på tid på sjukhuset för fler provtagningar och hos öron näsa hals eller vad det heter på svenska. Sen ska vi göra ett ultraljud på knölarna på halsen. Nu får hon antibiotika iallafall för det andra.

Idag måste jag städa. Roligt att veta va..men städerskan kommer hit och hon har inte varit här på 3 veckor eftersom vi har varit hemma med sjuk familj hela tiden. Nu är det iallafall så stökigt och skitigt att jag måste städa innan hon kommer. Ni kanske förstår då.

Jag skulle vilja gå till Benetton med flickorna i dubbelvagnen. Undrar om det kanske inte är så bra för SF? Men om hon ligger inbäddad. Hon har inte feber.. Jag får se hur hon mår när hon vaknar. Det är ju sista dagarna på rean och jag har hittat så fina supersmala byxor i olika färger som jag vill köpa. De kostade 35 först men nu kostar de nog inte mycket,

Nej nu måste jag sätta igång!

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0