Igår tisdag

Igår tisdag var en bra och ganska händelserik dag. Jag och S gick och tittade ut årets solglasögon. Solen börjar bli stark och det irriterar min ögon. Jag har jätte svårt för starka ljus och min andra solglasögon gick på något mystiskt sätt av så nu är jag utan. På fredag ska jag beställa dem. Först vill jag att Mr Big ska titta på de jag har valt ut. Jag vill att han ska tycka om dem också. Även om vi har väldigt olika smak på glasögon..Han gillar 80 talet. Efter glasögonprovningen gick vi och åt lunch. Mr Big mötte oss på vägen och vi var till Ivans restaurang och åt. Jätte gott och med Crema catalana efter. Mmm..Gott!
Eftermiddagen tillbringade jag hemma med barnen som efter potatismos och köttbullar och badkrig ramlade i säng klockan 19. Mr Big kom hem och jag lämnade över skrikande S till honom och hoppade ner i badkaret för att läsa några mama och ha min chipsmiddag. 20.30 ringde min kompis F som sa att hon var på väg hem till oss..och jag låg forfarande i badet och kokades levande. Upp snabbt och i kläderna och en halvtimma senare satt vi i biosalongen och tittade på couscous. Jätte bra film! Hem till tolv. Skrikande S som precis slutat skrika och äntligen hade somnat ville inte ha mjölk och jag fick nypa liv i henne för att hon skulle äta. Mr Big hade haft kakmiddag. Ett paket kakor och 2 glas mjölk

Vi är väldigt nyttiga just nu.

E, en blivande grissini ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0