Hon sover!!

Jag trodde inte att det var möjligt. Men lilla S sover! I Mr Bigs famn, men iallafall! När hon ibland vaknar så drar hon ihop benen, gör en konstig min och så somnar hon om.

Middagen är avklarad. Jätte god. Mr Big ordnade med kastrullerna ikväll och det blir väldigt gott när han gör det.
Jag vill så gärna sova. Snälla en natt iallafall. Det är en sak att vakna hundra gånger för att amma henne. Men att ligga med ögonen öppna hela natten är en helt annan grej. Det är H E M S K T!

Imorgon skulle jag till Ravenna med en kompis på shoppo men det blir inget. Det blir nästa vecka. Hon måste jobba ;)
Kanske jag också..hemma vore bra. Men imorgon är det marknad igen. Om solen skiner går jag ut.

Oh, min stora Snuff tog blodprov idag. Jag skjutsade pojkarna till skolan under tiden så jag fick inte se min superflicka ta blodprovet utan att fälla ens en enda tår! Tänk vilken superunge!

På måndag får vi provsvaren och på onsdag har vi sjukhuset igen med henne. Hoppas hoppas det är bättre.

Nu ska jag "sova" (jag vågar inte ens skriva det egentligen)


Kommentarer
Postat av: Katarina

Vad snygg Du är på profilbilden!

2008-02-29 @ 18:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0