Dagens dag idag

Idag har det inte hänt något särskilt. Imorse åkte vi alla tillsammans till skola och dagis med lilla a och stora Snuff. Stora a var med oss på jobbet. Efter skola och dagis lämning åkte vi till sjukhuset och hämtade ut proverna som stora Snuff gjorde för 3 veckor sedan och hon har INTE haft påssjukan men något annat virus i blodet! Det var INTE det jag ville höra. Nu vet jag inte vad de ska göra. antagligen blir det nya prover men det blir också 3 veckors väntan igen! Eftersom barnens läkare är på semester den här veckan och jag inte har lust att gå till den som ersätter henne så gick jag till min läkare med provsvaren istället. Han blev lite chockad att en liten flicka som hon har haft så dåliga provsvar. Jag känner mig ledsen. Och orolig.

Mr Bigs bil är åter hos mekanikern. Den är för tusan alltid!! trasig. Det är en liten Mini av gammal modell och han vägrar göra sig av med den. Det är en speciell utgåva och han är galen i mini bilar. Jag har inget att säga till om där.

På eftermiddagen kom familjen B hit och lekte och vi åt scones och rulltårta. Min kompis F har 3 barn i våra barns åldrar. 3 pojkar och jag har ju som bekant 4 ;) alltså var vi 2 vuxna och 7 barn hemma hos oss haha det var riktigt roligt! Imorgon är det middag hos dem i deras hus i bergen.

Min systeryster är på gång at skjuta ut bebis I. Ohhhhhh jag väntar så jag nog blir galen snart. Men det är skönt också att han kommer för Ziasucco mår inte bra..Det tråkiga är ju bara att inte jag får träffa honom på momangen men mamma sa att hon lovat komma hit inom en månad ;) Jag ska nog kolla biljetter åt henne nu. Tänk, hennes första bebis! WOW vilken underbar chock hihi

Snart kommer Mr Bigs kompis Oriano och hans fru Sara hit. De vill träffa lilla Snuff. Sen kommer pizza. Vi skulle äta filetto men Mr Big orkar inte laga mat. Skönt, jag åt nämligen filetto igår också och är inte så sugen på det idag faktist. Men ioförsig, pizza efter scones kanske inte är så bra heller.

De 3 stora barnen sover. De somnade som stockar. Jag la dem innan papi kom hem. Lill tjoffsan sov i babysittern i vardagsrummet. Det är skönt att det inte är något problem att lägga 4 barn ensam. Stora Snuff är det bara att lägga i sängen och stänga dörren så sover hon. Pojkarna och jag läste Pelle kanin går till doktorn och sen somnade de direkt.

Nu kom pizzan. För tidigt! Shit, måste gå igen.

Bye bye,
E

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas att du får en riktigt trevlig kväll!

2008-02-09 @ 14:37:42
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: nice, men 19 år är en skillnad mot 53 .. ha en bra kväll =)

2008-02-09 @ 17:00:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0