Bil igen..

På torsdag ska vi förmodligen (äntligen) köpa en ny bil. Det blir inte en minibuss som Herrn i familjen först tänkt sig utan mitt önskemål. Det blir en Chrysler. Lite mer bil än minibuss. Och den är svart. Jag ville ha en svart bil för om den är stor så ser den inte lika stor ut i svart.
Så här ser den ut. Fast alltså svart.
Idag har vi bara varit hemma. StorSnuff sover fortfarande. Jag hoppas att sömn gör henne frisk för nu vill jag inget hellre än att hon ska bli frisk. Jag står inte ut med att barnen är sjuka och har ont..Det skulle drabba mig istället. Det vore en värld bättre.

Syster och gullungen I ligger fortfarande på sjukan. Gullungen har lite gulsot så han måste sola en del. Plutten. Men nu har jag sett honom på webkameran iallafall och det var tamigtusan en riktig prins!!

Mr Big ringde precis. Nu fick jag veta att hon fått stämpeln urgentissimo på sin remiss. Varför var det då så krångligt för mig att få tid? Jag åkte ju till sjukhuset igår för att få tid!

Äntligen har hon vaknat. Jag måste gå då. Vi ska baka chokladbollar. Eller bara deg kanske?
Det brukar ta slut vid degen ;)

Bye bye

Ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0