Jag älskar..

Det är så härligt att lyssna på musik från "förr". Det kommer upp en massa sköna känslor och jag blir lycklig. Musik betyder och gör verkligen mycket.
Den här sitter jag och lyssnar och tittar på flera gånger per dag, och jag NJUTER!!

Me ♥:


Titta, lyssna och njut ni också.

Det är så jävla sent nu ska ni veta. Men jag gick upp svinsent imorse och har sedan legat på stranden till 9 ikväll sen brakmiddag hemma med vår brasilianska och hela ligan. Nu sover de men jag sitter här och tittar, lyssnar och njuter..som sagt. Och tänker på dåtid. Dåtid. Älskade.

Gamm Zia: Du får den röda pastan om grillmästeren ställer till med kalas vid poolen för 100 personer en varm augustikväll. Deal?

StorBror C: Jag är en jävel på bullar i ugn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0