Jo, vi lever

Efter förfrågan var vi håller hus kan jag meddela att vi lever. Och vi har det jätte mysigt. Det regnar på nätterna och är varmt och fint på dagarna. Idag är det grått ute men det gör inget för jag är röd som en räka. Big säger att jag ser ut som en murare för jag hade kortärmad tröja på stranden hela dagen igår. Jag hade lovat mig själv att om det så var 45 grader skulle jag inte ta av mig den. Jag kände mig inte redo för det.

Uppdatering av bilder får vänta. Stora a tappade kameran i golvet och objektivet har fastnat. Zia Succo har lämnat sladden i Sverige till hennes kamera så hennes bilder kan vi inte heller uppdatera. Nu börjar dagen. Vi måste klä på alla barn. Det ska bli market, CC och matäffaren på morgonen.

God morgon!

/E


 

Kommentarer
Postat av: Kusse tilda

Blir så avundsjuk! VIll ju oxå ligga på stranden och glassa!!
Men vi har faktiskt fint väder här oxå i trista sverige! Men aldrig så fint som ni har det !
Puss och kram

2008-04-21 @ 11:20:19
URL: http://metrobloggen.se/mw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0