Idag blir det nog inte ett roligt inlägg

God morgon, eller kanske god eftermiddag. Inte morgon i den mening att jag har sovit till nu men dagen har inte startat än iallafall. Idag är jag jätte deppig. Det går inte att komma förbi. Jag försöker med alla möjliga saker men jag blir ändå inte glad.

Det känns som om allt är hopplöst nu. Jag är så vansinnigt trött att bo här i vår lägenhet. Vi får inte plats. Jag är så vansinnigt trött på min bil. Vi får inte plats där heller, den är totalkrockad överallt och den är så skräpig hela tiden.
Hemma städar jag och tvättar varje dag och hela tiden, till och med på nätterna. Dagarna bara rinner förbi och jag hinner inte med hälften av vad jag ska göra och jag blir så ledsen när saker jag vill och behöver ha gjort aldrig blir färdiga.

Biljetten till mig och Sigge är inte bokade. Tvätten är inte torr. Lunchen glömde jag på spisen och den brändes. Huvudet dunkar jag mår illa.

Jag känner mig tjock och blek och jag har ont i ett öga. Barnen busar och det är ju mysigt men det är så himla stökigt hemma. Jag är så trött på det. Lilla a åker skateboard hemma och väggen får fler och fler vita märken.

Hela förra veckan har vi loppat av hela hemmet och alla inneboende. Stora a tog hem loppor från skolan.

Jag hoppas den här veckan blir roligare. Och jo, på tisdag blir den garanterat det. Då kommer min syster och hennes lilla tjockis till oss!!!!!! Yihuuuuuuuuuuuu vad roligt det ska bli. En kort vecka men det får duga..vad jag egentligen vill är ju livslångt besök. att de skulle vara här för alltid.

Jag saknar er nu. Om ni fanns här skulle jag åka till er nu.

Imorgon ska jag nog åka någonstans och dränka mina sorger i shopping. Ibland fungerar det. Ibland förvärrar det.

Usch det luktar prutt. Undrar vem som bajsat den här gången.
Vill ni veta en sak? Jag och Mr Big ligger i krig och söndags TV i Italien är VÄRLDENS sämsta!


usch fy och fan.

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0