Äntligen har världens bästa dator återvänt hem igen

Och den är min! Yihuuuu
Det har varit en otroligt bra dag idag och min syster Jos har bokat biljetten! Ni kan inte förstå hur mycket jag längtar efter henne och hennes lille pruttprins!
Morgonen började ganska tidigt och vi var snabbt klara och kom till alla skolor och dagis i tid. Stora a hade teater idag så vi var verkligen tvugna att komma i tid. Och det gjorde vi!
Sen jobbade vi och Mr Big gjorde några rundor med bilen. Revisorn, banken och lagret. När han kom tillbaka gick jag ut med lilla S på stan och fönster shoppade och var på ett internetställe. Där satt 4 killar..och alla tittade på porr. Har det blivit en sådan "normal" sak att man till och med kan sitta så där öppet och titta på porr? Jag kan inte förstå! Är jag kanske för pryd för 2000-talets vulgaritet? Eller har jag rätt?

Jag har påbörjat mitt nya liv. Det liv som nu även innehåller bubblande dryck, nya kläder och fest! Det är jätte roligt och jag känner mig nöjd!

På fredag ska jag åka till en grannstad och köpa skor. Massor med skor för Mr Big sa åt mig att jag kan åka dit och att han sedan gör upp med ägaren..hahha. Det skulle han inte ha sagt!

Igår var jag och kompis med 6 barn till C och fönstershoppade. Jag hade lilla S i bärselen så jag kunde inte prova mycket. Men det fanns mycket som jag gärna åker tillbaka och tittar på.

Nu ska jag lägga upp några bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0