Snart åker vi hem igen

Och jag börjar längta riktigt mycket. Det ska bli mysigt att komma hem och pojkarna längtar till skolan och jag tycker det ska bli lite spännande att skola in Snuff på dagis.
Hon har blivit så stor! Inte bara att hon ska börja dagis, hon har liksom blivit stor!

Igår var vi runt lite på stan i Stockholm jag och Mr Big medan pojkarna var hos gammelmormor och gammelmorfar i Danderyd. Det regnade. Ösregnade. Vi shoppade lite och hade det mysigt.

Nu blir jag bortkörd från bordet. Vi ska äta middag. Idag är vi bara 9 till middagen. Här är det oftast storköks matlagning som gäller. Det är alltid hur många som helst som ska äta.

Idag har jag föresten fått 370 bilder från Zia Succo på mina barn som hon hade i sin dator. Yipiiiii

Vi ses snart igen här. Jag ska börja skriva den dag vi kommer hem. Tror jag iallafall hahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0