Lange sedan sist..

Men det beror inte pa att jag inte orkar eller vill skriva. Det ar helt enkelt sa att vi haller pa att byta linje i butiken och Telecon (som svenska Telia) tar gooooooood tid pa sig.

For ovrigt ar allt som det ska. Pojkarna gar i skolan och lilla Snuff har borjat dagis och stortrivs. Det ar jatte roligt. Vi har fatt nya vetskaper om bebisen i magen och det ar att fran att ha varit en pojka har det nu blivit en flicka sa det blir jamt i huset iallafall. Hon ska fa namnet S****D hahha.

Andra nyheter ar att vi haller pa att fòrsòka kopa hus! Det ar det finaset huset jag nagonsin har sett och det ar darfòr jag nu sitter vid datorn.

Nar jag kan ska jag informera mer men korsa alla fingrar och hjalp oss hoppas att huset blir varat!

KRAM!

Mrs E

Kommentarer
Postat av: Kusin

Oj vad mysigt så de e en lilla till alltså!! Jag tror jag vet vad hon ska heta=) Jag håller i tummarna så de blir blå! Hoppas hoppas ni får det!! Nu ska jag med mina andra kussar till Globen på Gwen stefani ska bli riktigt kulit
KRAM OCH PUSS

2007-10-10 @ 15:14:41
Postat av: blonda j.

Åh va kul med en liten flicka :)
Ska verkligen hålla tummarna för att ni får det där huset!
Hälsa alla.
Kramar.

2007-10-11 @ 13:56:35
URL: http://www.hannajohanna.blogg.se
Postat av: Blonda J:s Mam

Håller verkligen tummarna för er. Hoppas hoppas allt löser sig det behöver ni. Va kul med en tjej till. Kram

2007-10-12 @ 15:13:29
Postat av: kusin

min blogg=)

2007-10-18 @ 12:43:49
URL: http://tildascrazydays.blogg.se
Postat av: åsa

hur går det?
Kram!

2007-10-20 @ 10:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0