Vad roligt med många besökare

Det var ju bara en liten skara människor som fick äran att läsa min otroligt uppdatgerade ;) roliga blogg under en period så besökssiffrorna var ju inte så höga som de var innan jag satte lösen på sidan. Nu har jag sedan igår tagit bort lösen och användarnamn och BOOM blev det jätte många besökare igen. Det gör lite att man får mer lust att skriva. Tiden har jag egentligen inte mer av men lite mer lust och det är ju alltid något.

Min hollywood kompis Katia och jag ska iväg ikväll efter Pesaro på barnbytardag. alltså vi ska inte byta barn men barnen får byta och sälja leksaker och annat. Det ska tydligen pågå en hel månad och en kompis ska ställa ut alla sina saker där ikväll. Själv är jag lite blyg och kollar in läget först och sedan åker vi kanske dit nästa vecka och säljer lite. Det börjar bli mycket barnsaker hemma hos oss.

Hjälp, en lapplisa kom och sa att vi inte har betalat årskostnaden för min bilparkering. Mr Big flög iväg fortare än stormen nyss. Hoppas han kommer tillbaka snart för jag håller på att dö av hunger.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0