Torsdag

Idag har det hänt lite saker. Positiva skulle man väl kunna säga. Anledningen till att jag är i Sverige är privat så det skriver jag inte om här men det går nog lite framåt iallafall. Vi hoppas och vi kämpar hela tiden. Alla tillsammans.

Idag var vi ut till det ställe vi skulle till och gjorde ett ärende där. Sedan var vi en sväng på stan. Väldigt kort för de ringde efter oss från stället vi var på innan..sen gick vi och hadlade på en stor mataffär..

Många pengar blir det på barnmat och blöjor. My god!

Ikväll ska vi äta middag med stormorsan som snart kommer. Det blir något gott som Zia Succo håller på att laga till nu.

Lillflickan gråter och jag söker jobb åt en person som vill bo i samma land som mig. Där är det föresten mycket varmare än här. JAG FRYSER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0