Onsdag

Alltså är det inte så många dagar kvar till jag och lilla skruttan S åker hem till vår lilla familj igen. Guuud vad jag längtar efter alla mina pojkar!!

Lilla A får kortison creme varje dag på hela kroppen för alla prickar. Pediatran sa att det var eksem men det tror jag inte på och oftast när jag inte tror på en sak så har jag rätt! Alltid bäst ;)

Jag vill inte ge kortison till mina barn. Aldrig. De har ju astma också och då vill alltid pediatran att de ska inhalera kortison men jag vägrar! Det ska mycket till innan jag ger det. Nu är jag ju inte på hemmaplan så det här gången får Mr Big ta hand om det och han litar förstås på Dott.ssan. Fan!

Skruttan S ligger och sover i sin vagn. Zia Succo har precis kommit in från sin morgon jogg. Oh vad jag blir avundsjuk på alla som ORKAR sporta. Alltså, jag orkar inte ens planera in det i min vardag. Det går inte. Jag har gjort så många försök men det tar helt slut på mig. När man har 3 barn och den äldsta precis fyllt 4 år så har man ganska mycket att göra. Man sover väldigt lite och kan inte, vare sig man vill eller inte, sitta ner under dagen.

Våra dagar brukar starta ca 06.00 och sluta vid 00.00 och däremellan har vi att göra precis hela tiden. 7 dagar i veckan. 365 dagar om året. De timmar vi sover på natten är alltid avbrutna mellan 2-10 gånger. Det finns inget sätt som jag ens kan förklara hur allt går till. Hur man orkar. Det gör man men jag tror att jag inte kommer att förstå HUR vi tog oss igenom den här tiden om några år.

Jag är iallafall lycklig. Jag är lycklig att jag har blivit mamma till Stora A, Lilla A och lilla Snuffsan S. De är 3 sagolika barn som ger mig och oss så mycket glädje. Det är en lycka att ha dem..även när de är vakna på natten ;)


JAG ÄLSKAR ER!

Kommentarer
Postat av: Matilda

tjo tjo hej och hå allt e upp och ner tror jag!!! Men det kommer nog ordna upp sig. Allt ont har något gott med sig! Synd att jag skulle jobba i morn annars kunde vi gjort av med lite pengar eller nått annat roligt!!! Sov så gott nu
Kram eller puss

2007-03-22 @ 22:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0