Nu är jag och lillla S i Sverige

Vi kom hit som en raket. Det bestämdes hux flux i måndags och igår tisdag åkte vi. Det känns bra att vara här men herregud vad jag saknar mina pojkar. Jag vill inte vara ifrån dem när de är på skola och dagis och nu ska jag vara här i 12 dagar utan dem. Undrar om de blir mammiga sedan när jag åker tillbaka. Stora A grät jätte mycket när jag pratade med honom på telefonen igår, men han hade tydligen varit lugn innan berättade Blonda J.

Men det blir nog bra bara jag tar med mig en helikopter med telecomando till Stora A och 2 hästar till Lilla A..

Nu håller lilla pluttan på att äta jord ur växten här hemma hos Juice.

Bye bye


Kommentarer
Postat av: blonda j.

skönt att allt gick bra med resan...men du är saknad här.

2007-03-14 @ 14:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0