Nu är jag klar i Sverige för den här gången

Det är konstigt men det känns alltid lite vemodigt att åka hem till Italien igen. Jag har ju sagt att det är där jag känner mig hemma, och det gör jag också men just innan jag ska åka dit efter en tid i Sverige så kommer det många tankar.

Jag är inte riktigt färdig här än. Det blev inte klart det som vi alla hoppats så på.
Jag ska tänka på er alla varenda minut av min tid. Snart är det över. Ni alla vet vilka ni är.

Ta hand om varandra, då blir man starkare. Jag klarar mig där. Ni måste komma ihåg att inte vara rädda för att berätta. Det är värre.

Nu måste jag gå och lägga mig. Snuffsan S sover och klockan är 22.11 dagens tid. Inatt ska jag gå upp klockan 03.00..men det är ju om man ser från tiden som är just nu redan klockan 2..för det är ju tomrum inatt mellan 2 och 3. Det är väl självaste fan att det ska bli det just när jag ändå måste upp före tuppen. Det är inte mänskligt att sätta en flygning före 7 på morgonen. Pappa kommer och hämtar vid 4. Jag har ju lite packning att fixa med på Arlanda så det är bäst att vara ute i god tid.

Hemma regnar det. Jävlar! Jag som ville sätta på Tjoffsan sin nya fina poncho som jag köpte på Noa Noa häromdagen. Här i SveaLand var det ju lite väl kallt för den. Oh oh oh, hon fick världens finaste ballerinaklänning av sin gammelmormor och gammelmorfar idag och vips så kom även mormor med en. Så på pärlgaljar bär vi hem en rosa och en röd dröm. Ohhh det är roligt med ballerinagrejer.

God natt, nu ska jag få min skönhetssömn.

Imorgon får jag träffa mina underbara A:n!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag tror jag har längtat ihjäl mig.

Kommentarer
Postat av: blonda j.

Hoppas resan går bra imorgon, vi ses om 2-3veckor. kramar.

2007-03-24 @ 23:02:59
Postat av: nathalie

hej kan du inte beratta vad dina barn heter? :)
E nyfiken och se om du ocksa valde italienska namn till dina barn, sa som Asa gjorde :)

2007-03-26 @ 13:18:14
Postat av: Webmaster

Hej Nathalie. Jovisst skulle jag kunna tala om mina barns namn. De har helyllesvenska namn. De börjar på a, a och lilla s ;) Om du har Åsa´s adress till familjeliv så hittar du mig där också. Jag har en sida där.

Har du blogg?

2007-03-27 @ 11:29:06
URL: http://www.italienliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0