Lördag

Nu är det lördag. Jag känner mig pigg idag. Mr Big lät mig ligga kvar i sängen till klockan 9.00 då han gick till jobbet.
I eftermiddag ska vi på kalas till Casadei, precis som jag skrev igår men lilla A har öppnat hans present, en bok om tåg så jag måste ut igen och leta. Jag vet inteo m jag ska gå ut med alla tre till en leksaksaffär eller om jag ska åka när Mr Big kommer hem igen på siestan. Men då är ju alla affärer stängda så då måste jag åka till ett supermercato långt åt helskotta och det vet jag inte om jag har mer lust med än att åka med barnligan till leksaksaffären!? Jag kan ju fråga er om råd men ni skiver ju aldrig något ändå.

Lilla snuffsan S är trött så jag måste nog lägga henne. Stora A står här bredvid mig och vill göra SEEEEEEBRAAAAN. Ahhh, vem var det som tipsade oss om det?? ;)

Lilla A sitter här bredvid i soffan och läser mina nybörjarsvenska böcker som jag använder på lektionerna med Stefano.

Nej nu vill verkligen inte stora A att jag ska sitta här mer. Jag måste lämna över stolen till honom.
Jag är emot det men jag gör det iallafall. Sedan ska jag baka en kaka. Det är jag också emot men det är lika bra att det finns hemma när någon får abstinens (någon=mr big)

Jag vill ha:
1. Ett stort hus med stor grön trädgård
2. En stor svart bil
3. En brio sitty i nya färgen ljusbeige
4. En prenumeration på skvallertidningar på svenska, alt Mama ;)
5. En stor påse lösgodis
6. En ny A tangent till min Vaio
7. Presentkort på Sterling
8. Tapeter i hela huset
9. En bra städhjälp
10. Ett par byxor som jag såg igår i större storlek..(nej inte till mig)
Så, det räcker tror jag. Ok? Ska ni börja samla nu då eller?

Kommentarer
Postat av: Kusin lillaM

hejsan svejsan i lingonskogen!!!
Vi kusinerna M&M sitter på Häst mässan de blir lite segt emmelanåt men de går bra! Jag tycker du åker till leksaks affären med barnen! Och om de vill ha något sååå köp de åt dem!! hIHIHII
Hur har det gått för övrigt!
PUSSSSSSSSS el Kram?!!

2007-03-10 @ 16:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0