Här varde varmt mina vänner

Ja vad ska man tro? Är det den nya vintern, våren, sommaren eller hösten som är här nu? Man förstår ingenting.
Shit, föresten vad ont i magen jag har

Ok tillbaka till årstiderna. Idag, 3 mars låg vi på stranden. Det var en helsickes massa andra som hade valt det också. Normalt sätt brukar tyskarna och britterna komma först till stranden och bada och ha sig men jag tror ta mig tusan att det var italienarna som låg där i bikinis och drog sol. Härligt var det!

Nä, jag kan inte blogga. Det gör ont i magen. Vad är det nu då? Har ni förslag? Gå till Pär i hagen kanske?

Heheh

-Ska du bygga en grop?

Kommentarer
Postat av: Carolina

Låter riktigt härligt!

2007-03-05 @ 15:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0