Förlåt

Jag vet ju att ni sitter där, öppnar bloggen och hoppas på att det finns något nytt att läsa. Men just nu är jag så himla trött att jag inte orkar formulera allt som händer. Det är för mycket.
Igår åkte vi till Parma på jobb och då tog jag med med Vaion och jag bloggade på den samtidigt som jag skrev en artikel som ska publiceras på nätet framöver på en resesida men jag har inte kunna koppla in heminternetet på den datorn och fört över informationen. Så det blir inte mer än så här. Det är fredag och vi har varit på Giulias kalas på LL. Jätte kul kalas med massor med ungar och tokiga morsor. Inte en enda farsa fanns på plats..

Imorgon blir det Casadei födelsedag på glasserian hihi

Jo, jag vill. Jag vill alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0