resterande juniplanering

15 juni. Inhandla presenter och tårtgrejer

16 juni: Snuff fyller 1år!!! Hurra hurra för lilla Snuff idag!!

16 juni: Mody fest i CS nya parken. arvids bästa tjejkompis fyller 3. Fest på eftermiddagen

17 juni: Iacopino och Pietro fyller 1. Kalas i parken på kvällen efter havet.

20 juni: Edoardo fyller 3. Våra kompisars son och även pojkarnas kompis. Fest hemma i deras trädgård med massa mat och rött bubbel. (Mamman kommer från Reggio Emilia)

22 juni: Pizza fest med alla föräldrar, lärare och barn från Stora a:s klass. Firas i Ravenna

24 juni: Släkt träff i ancona på något slott.

26 juni: Ja ni vet ju själva ;)

Sen vet jag inte mer. Tur jag skriver det här för annars skulle jag glömma bort det. Klockan är just nu 12.15 och jag har ännu inte inhandlat det minsta paket än. Hur ska jag lösa det här??
Inte har jag varit på banken och tagit ut pengar heller. Och som alla vet är ju banken stängd på lördagar..och jag har fått fel


Kommentarer
Postat av: asa

oj vad mycket! Jag maste ocksa skriva upp allting annars glommer jag det...hela tiden...grattis igen. Jag ar sa glad for din skull eller er skull!!!! Och bilderna pa snuffsen och pojkarna ar helt fantastiska. Jag ar redan nyfiekn pa nummer fyra. H*n kommer helt sakert bli supersot!!!!!Det ar ju ett som ar sakert!

2007-06-15 @ 16:03:04
URL: http://mylifeinashoe.blogg.se
Postat av: KUSSE!sin lilla m

GRATTIS TILL LILLA SNUFFSAN IDAG TRALALALALAAAA!!!

2007-06-16 @ 08:54:24
Postat av: KUSSE!sin lilla m

MEN KOM IGEN SKRIV NÅ NYTT!!!=)

2007-06-18 @ 21:16:11
Postat av: KUSSE!sin lilla m

MEN KOM IGEN SKRIV NÅ NYTT!!!=)

2007-06-18 @ 21:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0