Nu är vi i Sverige..

..och här var det kallt! Men det roligaste är att det verkar som att bara för att det ÄR juli så MÅSTE man trotsa vädret och gå i kortbyxor och t-shirt! Men det är ju faktist inte mer än +15. Det är KALLT! Iallafall så känns det väldigt kallt efter att  ha svettats ut skelettet ur kroppen. Jag svettades bort 5 kg på en månad. Även fast jag total frossade i glass!

Vi bor i en liten stuga på landet med hästar, kattungar, hundar och en himla massa människor som kommer och går och barnen är glada hela tiden. Det finns en iskall stor pool till förfogande men den har vi inte tagit så många dopp i än. Nu sägs det ju att augusti ska bli varmare än någonsin och då går det ju att göra lite mer somriga aktiviteter.

Imorgon kanske vi ska träffa Lotta och hennes pojkar.. Det längtar både stora och lilla a efter.

Nu måste jag packa ihop mitt kompani och gå hem till min syster som inte är hemma. Där ska vi sova inatt.
I stan. För nu är det sol och det är klart man åker till stan då..hmm

Hej svejs,

Mrs E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0