Den mest galna natten ever

Oj oj herrejesus, inatt var det full fart i huset. Lilla a var jätte snorig och snurvlade och harklade sig så hela familjen låg vaken. Stora a och pruttan S kunde ju inte sova och blev väckta om och om igen och för varje gång så blev de mer och mer sura!

Det var full fart precis HELa natten! Fy vad jobbigt det är. När jag låg där vaken så började jag givetvis att tänka på en massa saker, tråkiga, roligt och jobbiga. Det blev ett enda virrvarr i huvudet.

Dessutom när man sover så tight tillsammans som vi gör så blir det helt galet varmt och jag fick andnöd. Jag hade tänkte gå och lägga mig på soffan i vardagsrummet..men den är så jäkla liten så jag orkade inte det heller.

Idag har jag varit ute på stan med 3 kompisar och deras snorisar. Min snorloppa sov hela tiden! Hon vet verkligen precis hur man ska bete sig. Jag har ju redan sagt det förut men det är bara att inse att hon är världens coolaste.

Nu sitter hon på mattan på jobbet och leker medans morsan bloggar om en massa strunt.

Idag blir jag tvungen att jobba. Fredag och jag som är pisstrött..alltså, jag skrev fredag för det är den dag vi brukar jobba mest på. Mr big ska operera sig i käften i eftermiddag. Shit! Han kommer att ligga på golvet hemma och kvida i flera veckor!

Nej, nu vill jag ha käk! Jag lyckades hoppa över bombolonerna på frukostdejten med mina kompisar så nu är jag HUNGRIG!


Mot maten,
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0