Avvänjing!

Ok, då är det dags att lägga dagens datum på minnet för idag ska operation avvänjing (men hur i hela friden skriver man det? Jag kanske skulle kolla in tidningarna där det mest bara står om sådana fashionabla ställen just nu) Men ni vet säkert vad jag menar även om jag nu inte har stavat det rätt.
Iallafall, det som ska ske ikväll, här i vårat hem på en plats på jorden ska vi nu införa barnfria kvällar. Alltså, det betyder att våra barn nu ska få rutiner precis som alla andra barn. Jag ska lägga alla 3 prick klockan 20! Mr big har jag stannat på jobbet, han får inte komma hem förän alla sover. Så det så!
Nu ska det bli ordning och reda på torpet!

Ragun står på spisen, barnen sitter och äter, badade och klara! Hehhe
Ikväll blir det middag och lugn och ro + kom ihåg att korsa alla fingrar!


And I'm gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0