Nu är jag tillbaka igen

Datorn hemma är DÖD.. Det känns tungt att skriva men så är det. Pojkarna har varit hemma en vecka från skola och dagis nu, eller ja lilla a har varit hemma i 2 veckor men idag var de tillbaka igen. Lilla a tyckte det var lite jobbigt när han väl kom på att han var tvungen att stanna där. Han tycker om sitt dagis, sina fröknar och alla kompisar men han tycker att det är tungt när vi går därifrån. Det är hemskt. Varje gång.

Helgen har varit lung. Vi har firat påsk i familjen och haft mysiga utflykter. Vi har mest varit vid havet. Det blev Milano Matittimma, Riccione och Gabbice Monte. Mysigt. Det är så varmt och skönt. Ni borde komma hit alla.

Vi sitter och tittar på biljetter till Sverige för vi har ändrade planer. Inget Sardegna i år utan vi åker till Sverige igen. Det ska bli riktigt mysigt. Vi har en jätte bra bok om Sverige där vi hittar en massa roliga saker att göra. Med och utan barn.
Ni som vill barnvakta kan ju skriva upp er på listan för de dagar vi har saker att göra utan barn ;) Men det är ioförsig inte så mycket. Kanske någon dag på stan utan barn..

Idag har jag bara promenerat på stan med Tjoffsan. Hon hade dock inte särskilt mycket lust att sitta i vagnen så jag fick kånka på henne under armen istället. Men det är inte så farligt, hon väger ju inte så mycket.

Vi köpte rosanätstrumpbyxkor åt henne hahha. Usch vad hemskt det låter men de är jätte söta.

Nu ska vi snart stänga igen och hämta killarna. Jag har ätit banan och jordgubbar till lunch.

Intressant inlägg :)

KRaM!



Kommentarer
Postat av: nathalie

rosa natstrumpor? later intressant... ;p

posta bild pa familjeliv sa vi far se :)

2007-04-12 @ 20:48:40
Postat av: Lilla kusin M

Hej kusinen de blev ett kort samtal häromdagen men trevligt=) De kan hända att jag dyker upp snart för så som jag håller på å reser var och varannan vecka så står italy näst på tur jag LOVAR!!! Här e det kokans hett nästan kan man säga vi har 21 grader is kuggan och kanske 25 30 i solen och jag ljuger inte. Gud va kul att ni kommer i sommar Ni vet att ni får bo här ni kan ta min lilla våning jag kan bo hos Min J=) Och jag är sååå gärna barnvakt åt skruttarna!!! Saknar er massor puss eller kram

2007-04-15 @ 17:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0