Igår var det torsdag

Och jag skrev inget då vad jag vet.
Eller gjorde jag det? Men det kan jag inte kolla nu iallafall så strunt samma.

Igår hade vi öppet fast det var torsdag eftersom det var helgdag i onsdags. Det var en ganska lugn dag i butiken. Jag satt och gjorde iordning flera klockarmband som jag hade lovat rengöra.. Men fy vilket jobb det var. Jag plockade isär varenda bit och tvättade var försig. Det tog flera timmar. Mamma, din klocka är på väg till Sverige..snart. Den är lagad iallafall, men har du kvar armbandet?
Vi har fått in nya modeller. De är jätte fina. Idag kommer en ny leverans för vi har redan sålt slut på dem och folk har beställt. Jag själv har också beställt en. Förmodligen kommer jag inte att kunna använda den eftersom jag är så allergisk men jag vill ha en iallafall. Jag ska prova om det blir bättre om jag målar den med nagellack på insidan. annars väntar jag snällt på vita-guld-rolexen för den kommer väl snart? Jag fyller ju snart år hihi.
Iallafall, den hag har beställt är vit i urtalvan och har ett vitt och ett ljusrosa struts armband. MED swarowski kristaller haha. Jätte kitsch!!!! I love!

Vet ni, igår var jag på lektion på electro igen. Det gick bra som vanligt. Och när jag skulle åka hem ringde jag Mr Big och frågade var de var för han hade planerat att gå ut med barnen men S sov så de blev kvar. Han sa att de gjorde något roligt hemma..när jag kom hem stod de alla fyra i köket och kavlade ut pasta. De gjorde tagliatelle, piadina, och tagliolini. alla var alldeles mjöliga. Jag hade gjort en ragú innan jag åkte och Mr Big gjorde även carciofi. Sedan åt vi en jätte god middag med allt.

Jo, föresten, när jag skulle åka till Sverige på begravningen i januari men det blev inställt för att det var orkan över europa så hade jag ju bokat med KLM. Tur det för de var så himla tillmötesgående och hjälpsamma och jag fick vartendaöre tillbaka. allt gick jätte fort också. Igår när jag var på väg hem från electro så ringde de från custumer service och ville ställa några frågor angående detta om det var ok för mig! Javisst sa jag och började svara på frågorna. 20 minuter tog det. Stackars kille, jag hade blivit helt slut om jag ens hade behövt gjort ett sådant samtal och han får väl ringa 100 om dagen. Jag var dock positiv och skrattade mycket för jag svarade att allt var perfekt på varenda fråga och i slutet när alla frågor var svarade så frågade han hur gammal jag var och sa att jag hade den vackraste rösten han hört. Och han tackade för mitt samarbete från KLM med särskilt från honom. Haahah och jag som är förkyld och har den rossligaste rösten man kan tänka och snorig är jag.

Ikväll ska vi ut med en massa kompisar. Idag är det sista dagen på dagis och skola. De börjar igen på onsdag. De har gjort ponte på måndag.

På söndag blir det stranden igen, vi var där i onsdags hela dagen och jag är röd! På måndag kommer Francie och hennes son Filippino till oss. Kul kul.

På tisdag är det fest igen. Då är babbo M hemma. alias Mr Big.
Min älskling.

S blödde i munnen igår och nu är alla 4 tänderna uppe ute. Det tog "bara" en månad ;)

Inatt sov vi alla i 9 timmar. Underbart.




På onsdag gäller det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0