Risig

Idag är jag inte riktigt helt ok. Jag och Big körde seeen middag igår natt. Dessutom delade vi på en flaska champange och den satte sig totalt i mitt huvud. Natten tillbringades dessutom i sällskap av stora stora Axel och Svea på tvären så jag sov dåligt de få timmar jag sov.
Imorgon är det torsdag. Härliga torsdag. Big är hemma och vi ska göra lite ärenden och kanske åka och försöka oss på soffköpet igen. På eftermiddagen ska pojkarna gå på hiphop och sedan har Big kunder inbokade imorgon kväll. Men det är iallafall skönt att han är hemma.
Nu är tid bokat för visning av lägenheten i stan. Jag får gå ensam och kolla på den på fredag morgon. Är den en dröm så får Big vara hemma någon dag nästa vecka och se på den om de inte kan på torsdag.

oj jag hade lite kunder så nu har jag tappat tråden. Jag kanske tittar in igen lite senare

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0