Jag börjar igen

Sen får jag se hur länge det håller, men jag är sugen på att skriva så det gör jag nu.
Problemet är att vi inte har fått internet hem än och jag har svårt att blogga från jobbet.

Nu har vi flyttat och det är underbart. Barnen älskar huset och den enorma trädgården. Jag skulle gärna lägga in lite bilder men idag har jag inte kameran med mig.
Igår åkte alla hem, jos, å, u, i och maro. Tråkigt men snart är de alla tillbaka igen.

Dagarna som 20 åring håller på att ta slut och det ska avslutas med en stor fest i slutet av juni. Kommer ni? Det kommer bli jätte roligt. På söndag blir det fest för Big också som fyller 49 sedan är det Lilla A's tur att fylla 6.

Idag är Lilla A i San Marino med sin klass. Det ska bli så roligt att höra hur han tyckte det var. De åker buss dit med 2 andra klasser och ska åka upp med linbanan, se alla tornen och äta på restaurang. Han kommer tillbaka ikväll. Jag ska iväg och leta lite gardintyger så vi kan dämpa ekot som blir i huset. Det är fortfarande ganska tomt eftersom vi fick slänga allt i flytten på grund av mögelskadorna.
Jag tar med mig en kompis till Stora A också när de slutar.

Nu blir det tygjakt.

Vi ses.

E

Kommentarer
Postat av: idapida

Jippi - du er tilbake!

2010-05-12 @ 11:10:49
Postat av: åsa

Åh vad roligt att du är tillbaka! Jag har också börjat igen...skickar en stor kram till er alla! Ser fram emot foton på huset!

Åsapåsa

2010-05-12 @ 15:10:57
URL: http://mylifeinashoedeltva.blogg.se/
Postat av: Anni

Välkommen tillbaka! Jag har saknat dig. Ska bli så kul att få se bilder på huset.

Kram.

2010-05-12 @ 20:02:24
Postat av: italiadabere

åh vad kul att du är tillbaka!

2010-05-13 @ 18:42:05
URL: http://italiadabere.blogg.se/
Postat av: Erika

men åh, dagens bästa!

2010-05-15 @ 15:39:57
Postat av: Malin - Foto & WebbDesign

Fin blogg! :)



Kanske sugen på en ny bloggdesign? har en utlottning i min blogg :)

2010-05-15 @ 16:01:25
URL: http://bymalin.webblogg.se/
Postat av: Anna

Åhh vad kul, har saknat din blogg!

2010-05-20 @ 11:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0