Tack!


Tack för era kommentarer. Jag läser dem alltid och det hjälper när man är lite nere och får fina ord och peppning.
Idag är det mycket bättre. Ibland vet jag inte hur jag ska komma ur en situation. Jag är stark som människa men när man har så mycket att tänka på, på en och samma gång så blir det svårt ibland att se klart.
Igår var en sådan dag. Idag har jag löst det. Vi klarade det. Igen!



Idag är det Big's lediga dag. Det är underbart. Vi var på butiken och gjorde lite viktiga telefonsamtal och möten på morgonen. Vi har nya planer. Storslagna och vi klarar det nu. Jag känner mig riktigt glad faktist!


KRAM!

/E


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag gillar när du skriver att ni har storslagna planer. Folk som har idéer och tror på dem är inspirerande....

2009-11-19 @ 15:12:29
Postat av: J

Fan vad ni är bra! Kul att få höra om nya ideer. Puss j

2009-11-19 @ 20:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0