Här sitter jag på jobbet

Men det borde jag inte göra. Jag har jätte mycket att göra innan december och jag känner att jag inte riktigt hinner med att jobba också!!

Men samtidigt så har jag ju varit borta från jobbet i 2 veckor och mina högar att ta hand om bara växer. Ibland känner jag mig lite stressad. 4 barn, jobb, nya projekt. Det tar så mycket tid. Det är ju inte bara att ta hand om barnen. Eller bara vara där. Planering för middag, nya kläder, tvätta kläder, skola, dagis. Allt tar så mycket tid. Jag hinner inte med.

Imorgon är det födelsedagskalas hos Stora A's bästa kompis och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till honom. Stora A hjälpte mig inte nämndvärt mycket heller att komma på något. Han sa att han redan har allt.

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0