23 juni 2009

Imorgon fyller min kusin år hemma i Sverige. Han fyller precis samma hemska ålder som mig. Stackars oss. (Som sagt min tur på fredag) Sista året att säga att man är 20 någonting. Fy och fan. Vuxen, klok och full av erfarenheter är jag ändå haha, inte behövs en högre siffra?!

Idag har jag varit hos barndoktorn. Bibs hade inget annat än feber. Inga inflammerade öron, ingen röd hals och inget slem i lungorna. Var kommer febern då ifrån?

Efter doktorn körde jag hem henne till mamma eftersom jag var tvungen att göra lite ärenden och hon hade 39 i feber..
Vid 15 kom hon hem igen när mamma skulle till IKEA och känns sig som hemma för en liten stund. (Även om hon ju åker till Sverige med Stora A på lördag)

Jag pratade med min syster för en stund sedan och vi kom fram till att bebisen kan behaga komma ut imorgon så de hinner med flytten på lördag. Och så bestämde vi att hon ska tjinga en säng med fönster bredvid så hon kan sola cous cous direkt så de inte behöver stanna på solning som storebror fick göra.

Jag sitter på jobbet och dricker coca cola. Det fick bli det till sen lunch idag. Jag orkade inte äta innan.

Kunder..

Byeee

/E


Kommentarer
Postat av: gammsiam

Ja, du är nog väldigt trött eftersom du skrev ut namnet.

2009-06-24 @ 22:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0