HEY!

Här sitter jag i natten ensam och ser på film. Eller jag såg en film men den var lite för långsam. Two lovers. Nej det rekomenderar jag inte.
Idag har varit en väldigt intensiv dag. Jag är trött som få och imorgon bitti klockan 07.30 kommer de med vår diskmaskin, som tydligen fungerar nu 100 euro senare. Jaja, det är väl bra det iallafall.
Vi flyttade inga möbler idag. Givetvis ringde de som skulle komma med lastbilen och talade om att den var trasig. Ja, men den är ju förstås hos mekanikern redan. hahhah

Igår hade vi en jätte rolig kväll. Jag och Big drack en himla massa drikar, bubbel och öl. Vi blandade allt och avslutade med grappa. För er som är intresserad så var Lilla A med oss också, sovandes i en vagn.

Eftersom vi har stängt i gamla butiken nu på eftermiddagarna (för att det har lyckats bli över 40 grader..) så har vi plötsligt mycket tid tillsammans. Vi jobbar ju i den nya med olika saker men det är inte så många timmar på eftermiddagen.

19.30 hade vi en lägenhetsvisning att gå på. Ettan, trean och fyran ville till nonna och sedan sov de där. Lilla A somnade i bilen så jag och Big gick och tog en aperitivo. Sen fortsatte vi. Hahha, vi skrattade oss till sömns. Det var verkligen en rolig kväll.

I eftermiddag var jag på butiken igen. Vi har sprayt upp vår skylt i guld. Det blev skitsnyggt ärligt talat. Jag ville ta en bild och lägga in här men kameran är borta..och så kan jag ju inte visa namnet ;)

Sedan middag hemma och nu sover hela huset och jag sitter här.

Imorgon sover alla hos nonna Å. M ska ta ut mig på hemlig middag  någonstans och sedan ska vi på en fest. Det ska bli riktigt roligt.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0