Fredag

Äntligen fredag. Härligt. Ieftermiddag kl 15 kommer mamma fram och innan det ska jag hämta flickorna så att de får följa med och hämta. Stora S kommer nog inte att kunna gå rakt. Hon är verkligen helt galen i sin nonna. Hon kommer nog att packa sin resväska och flytta hem dit redan ikväll.

Jag har fortfarande inte köpt nytt minneskort till kameran så jag har inga bilder. Synd, för igår hade vi kunnat ta massor med bilder i Bologna.

Nu på morgonen har jag jobbat lite även fast jag är väldigt seg och inte alls har lust att sitta framför datorn. Jag satt här till efter 1 inatt. Mycket dumt men jag tittade på flera barnkollektioner. Fin fint.

Nu måste jag göra paketet till Stora A's kompis Francesco som fyller år idag. Kalas hos honom på eftermiddagen.
De små får nog vara med nonna under tiden.

Vi hörs,
Mrs E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0