Nu är det bråttom

Shit pannkaka, snart kommer Mr snygg hem igen. Jag ställde klockan på 06.30 i smyg till imorse, vilket naturligtvis inte var så populärt av Biggo när den ringde men alla barnen vaknade ju. (Föresten, nattningen klockan 20.00 går jätte bra. Alla barnen sover) Jag försökte spela lite oskyldig och sa att jag måste ha varit väldigt trött när jag gjorde det..Men vet ni, nu ringde han och tackade mig och sa att det här var den bästa morgonen ever! Han var blad de första att lämna barnen och klockan 08.20 så var båda pojkarna på plats! Det här är verkligen inte normalt i vår familj ska ni veta. Vi brukar få ringa på för att alla grindar redan är stängda och låsta när vi kommer till skolan för är det någonstans (ungefär bara) som italienarna är noggranna med klockan så är det på dagis och skola. Det är minutersatta tider som barnen får gå in och komma ut. Som värsta anstalterna..Men visserligen är det bra. Nästa generation av oss kanske kan komma i tid i framtiden?!

Jag måste klä på mig nu, jag skulle ha städat hemma men det blev naturligtvis inte av. Jag har satt på sällskapsresan från 1985 på datorn och började plocka lite i hyllan men där slutade det också. Nu ligger allt på golvet istället.

När the Oldie kommer hem ska jag nämligen vara klar. Och det är jag inte. Jag sitter här och skriver blogg i min rosa pyjamas storlek 100 från förlossningen ;)


-GONE-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0