Idag börjar en ny vecka

Och jag har stora förhoppningar för den här veckan.

Igår gjorde vi inte så mycket. Vi tog en promenad på stan bara. Jag hade fått ett konstigt anfall på morgonen så jag ville ut och gå lite men det kom tillbaka 2 gånger till. Jag höll på att svimma. Det var jätte läskigt. Det kändes som om jag gick på en mjuk madrass. Zia Succo/min syster som blev orolig när vi var här hemma första gången ville ringa efter ambulans men jag frågade efter mamma. Och mamma kom som i ett spjut med pyjamas och regnkappa ;)

Nu ska jag ringa mammas familjedoktor och fråga vad det kan vara. Under sista graviditeten hade jag väldigt mycket sådan här men nu är jag ju inte gravid..

Det går nog bra.

Lilla A hemma är hel prickigt säger de. Han var det i flera veckor innan jag åkte men bara i armvecken. Nu är han prickig överallt. Ingen feber och inget annat. Någon som har en idé på vad det kan vara?

Han ska vara med Mr Big/Babbo M på jobbet på morgonen för naturligtvis så är inte pediatran på stället förän på eftermiddagen.

Snuffsan S var lite bökig inatt. Jag vet inte vad hon höll på med med det var cirkus i sängen hela natten.

Tidiga morgonar är något den där tjejen gillar också. Men faktum är att jag börjar lära mig att tycka det är ganska skönt att vakna klockan 6, men då vill det ju till sig att man går till sängs med le galline ;)
 
Nu ska jag äta frukost.

Auf widersehn som zia succo skulle ha sagt


Ja just ja,vi åt vedungsbakadpizza igår som en av stadens massa italienare hade bakat. Den var helt ok men när man hämtar pizzansjälv så blir den ju så där seg. Dessutom luarde killen mig på 20 riksdaler. Bra service?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mar du nu?
Roda hund heter Rosalia som du sa...
kram kram

2007-03-19 @ 13:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0