Vet ni vad jag just bestämde mig för?

Jag ska gå ner 10 kg i vikt. Är ni med? Hjälper ni mig? Jag har ingen tidsplan, ingen metod men ner 10 kg ska jag. NU.
Imorgon börjar det. (även om jag inte ännu vet någon metod så börjar det ju på det klassiska sättet imorgon) Jag känner mig verkligen laddad. Därför börjar jag nu. Tipsa mig gärna vad ni tycker jag ska göra. Tänk på att jag har 4 barn och jobb..alltså kan jag inte gå till gymmet när jag skulle vilja.
Åh, vad roligt det ska bli. Jag ska ta en före bild imorgon. Nu sitter jag har i strumpbyor och polotröja och håret som en smurf uppe på huvudet. DET känns lite väl tråkigt att lägga upp som före bild. Även om det är den som ska vara lite fulare ;)

YES!

/E

Kommentarer
Postat av: Sofia Kvarnström

Sv: Ja, jag tror inte att man har mer otur än vad man har andra dagar, men eftersom man tänker att det är en otursdag så lägger man mer märke till det, eller hur man ska säga. Eller så klantar man till det bara för att man oroar sig :P

2009-11-13 @ 23:11:36
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/
Postat av: josefin

Spännande! Stort lycka till. Jag tycker du ska gå med i viktklubb, alla jag känner som varit med där har rasat i vikt och tycker att metoden är ROLIG till och med.

kolla in:

http://viktklubb.aftonbladet.se/cm/2.10/2.112

2009-11-14 @ 08:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0