En lugn härlig helg

Efter en djävulsvecka är vi inne på en härlig och lugn helg. Igår var jag och Big ute och åt på ett jätte mysigt ställe. Det var verkligen perfekt. Veckan har varit så svår för oss med många jobbiga händelser så jag valde att inte skriva något här alls. Det känns konstigt att skriva om roliga händelser då(som såklart alltid finns när man har barn). Här var vi http://www.laldiqua.it/

Imorgon är det måndag. Det är veckans bästa dag. Man styr veckan från måndagen. Vi har möte 9.30, 12.30 och 15.30. Allt för att förändra till det bättre. Så ska det vara! Jag har satt eld i baken på Big.

Barnen har sovit hos mormor och vi har haft sovmorgon och total sovnatt. Vi har ätit frukost tillsammans med en massa gott att äta och dricka och ljus och musik.

Nu ska vi göra oss iordning för att sedan hämta barnen och möta upp vänner från Milano som kommer förbi för att äta lunch med oss. Den blir hos Ines i kullarna.

Vi hörs,
E

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Skulle nog nästan ge mitt lillfinger för en Piadina hos Inez just nu!!!

2009-11-23 @ 10:05:10
Postat av: Jenny

hej, skönt att det blev en skön helg, men vad har hänt?? :( Kan du inte skriva låsta inlägg om det. Hoppas det inte är allvarliga saker...



Hade ni svininfluensan förresten?



Massa kramar /Jenny

2009-11-23 @ 19:49:38
URL: http://studiojemi.com/jenny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0