Buongiorno mondo!

God morgon på er alla. Här sitter jag på toaletten och väntar på att torktumlaren ska gå färdigt. Det är ingen idé att duscha innan för det är så fruktansvärt varmt här inne när torken står på.
Det har varit en lugn natt i natt. Äntligen. Stora S har dock bestämt sig för att sova med oss på heltid tror jag. Hon vaknar oftast redan vid 12 på natten och sover sedan hos oss. Min rygg börjar blöda av värk snart. Hon sover som en säck ovanpå mig.

Idag har vi en ganska tuff dag framför oss med jobbet. Jag vet inte om jag ska känna mig peppad eller lite deppig för det. Inga lätta saker. Och inte roliga. Håll tummarna.

Nu har tumlaren gått färdigt. Klockan 09.00 har vi ett möte så jag måste verkligen skynda mig.

KRAM,
E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0