Fin fina S

Idag lyckades jag locka Stora S att klä sig lite flickigt genom att lova att hon fick följa med Big till jobbet om hon satte på sig det jag bad henne om. Jag lyckades. MEN hon lyckades också få mig att lova att imorgon får hon ha byxor. Vilka hon vill. Och så ska hon få cykla också.

Igår eftermiddag var jag och mamma till Faenza och jag hittade denna jätte fina klänning/tunika på h&m

(den ser inte alls lika fin ut på bild. Jag måste försöka ta en bild på Stora S i den här klänningen för hon är verkligen som en sagoprinsessa i den. Jag köpte den i storlek 1-2 år och den sitter alldeles perfekt på henne. Jag gillar inte för stora kläder)


Hon har ett par guldpaljetssballerinor som hon hade till, och svarta strumpbyxor. Håret var fint uppsatt också och hon var så söt! Kunderna i vår butik blev som tokiga sa Big. De kom tillbaka med andra vänner bara för att visa henne för dem hahah. Hon kan när hon bara vill Stora S.
När hon kom hem berättade hon att alla sa att hon var så bellissima..

Idag har jag bara varit hemma med barnen. Jag har bakat bröd och mjuk pepparkaka. Barnen har byggt med lego, läst böcker, tittat i album, spelat playstation, tittat på film, målat, ritat och badat. Dagen har gått snabbt och det var så skönt att vara hemma. Vi hade tänkt gå till en park idag men ingen av oss orkade riktigt det.
Imorgon ska jag jobba på morgonen och Big ska ut och cykla med alla barnen och åka till den där parken vi inte åkte till idag.

Nu ska vi snart sova. Barnen sover sedan ganska länge och vi har slappat ett tag. Vilken skön dag.


God natt,
E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0