Tisdag

En ny dag har kommit. Nya möjligheter. Nya händelser. Barnen har precis åkt iväg till skola och dagis med Big men jag tror nog att Bibbi' kommer att komma hem lite tidigare. Hon är inte riktigt kry. Hon är ju så känslig i och med sina ögon.
Igår vet jag inte vad jag berättade men iallafall så tog jag cykeln och åkte och hämtade flickorna. De fick sluta sent, alltså klockan 14.45. Sedan lekte vi i en park nära dagis till 16.25 då Stora A slutade skolan. På lunchen hade vi åkt med Stora A's cykel till skolan så han blev väldigt glad och överraskad när han såg att han skulle få cykla hem.

Vi åkte förbi butiken där Lilla A var och tog med honom hem också. Vid 17.30 kom vi. Kanske för lång cykeltur får en liten skrutta som inte var i bästa form. Men det är så ljuvligt ute nu. Igår var det t j u g o n i o grader och jag cyklade i t-shirt.

Nu måste jag hoppa in i duschen sen blir det en intensiv arbetsdag. Det ska bytas till sommarkläder i butiken och vi måste köra till lagret med mycket.

VI ses sen
Mrs E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0