Hela huset sov!

Efter lunchen var det hela huset gungar med alla galna ungar vi har här hemma så det blev sängen för hela högen. Killarna är ju inte vana att sova middag men efter 30 minuter slocknade även dem och sov i 2½ timma! Vilken tystnad det var. Jag sov en timma och gick sedan upp och satte mig en stund vid datorn och njöt av tystnaden en stund.

Vi har nu klätt på alla barn och håller på att göra oss iordning för att gå ut. Det blir en aperitivo ute istället för födelsedagspresent till Stora A's kompis. Det ordnar jag när M är hemma på lunchen imorgon. Det kan vara skönt att gå ut en stund ensam. Kalaset börjar 15.30 så det blir perfekt.

Nu duschen!


Kommentarer
Postat av: tilda

hej! hur går de med allt! Jag saknar er så allihopa de känns som evigheter sen ni var här! Men har hört att du kanske kommer denna månad? Jag tror jag kommer i juni vill alla fall det bara jag hittar en billig biljett! Kram kram

2009-04-13 @ 20:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0