Det fungerade igår..

..lite iallafall. M kom hem och vi beställde pizza och delade på en flaska champange till det och ta mig tusan, det hjälpte lite mot deppigheten. Men jag tror jag vet varför jag känner som jag gör. Det är så mycket hemskt man får läsa om i tidningarna och se på tv just nu. Dels det här i Italien men så läser jag om Annika Östberg i de svenska tidningarna och blir lika deppig för det. Jag kan inte riktigt förklara vad det är som gör att jag bli ledsen men jag lever mig in i folks tragedier så lätt och mår så dåligt av det. Jag klarar inte att läsa om fängelser, mord och naturkatastrofer. Jag vill inte. Det går inte. Det blir alldeles för mycket till slut.

Jag måste leva mitt liv. Alla måste försöka leva sina liv så gott det går. Alla har något tungt att bära med sig. Så är det och det går inte att ändra på.

Kram till er alla idag. Idag är en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du mår bättre! Se champagne gör underverk :-) Ha en bra påsk!

2009-04-09 @ 10:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0