En vecka hos oss

    
Bibbs
  
Jag skulle se lika jäkla missnöjd ut. Nej, ärligt talat så hade jag nog aldrig gått med på att sätta på mig den överhuvudtaget. MEN så såg stora a att alla var vaktmästarklädda. Då blev det lite roligare
 
Jag fortsätter med mina misslyckade försök att få alla på samma bild. Det har jag ju ändå lovat dagis.
   
Bibbs och stora a
   
Ett tu tre..så var några med..men vips så somnade lilla a..PUFF Olé
 
Fina Bibbs
 
Pojkarna och Stora Sverige på en trädgårdsvagn utanför vad la "pittrice" tyckte såg ut som stället med grisfesten i Spanien??!?
 
Min underbart härliga familj


Eat shit

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Å vad stor lilla har blivit. Å så blond... Var de andra också blonda som små? Jätte fin familj...



Ser varmt och skönt ut i Italien. Skulle också vilja bo där...

2008-09-20 @ 11:05:06
URL: http://nolia.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0