Tidigare idag..

..la jag inte en film med youtube här på bloggen men det fungerade inte. Jag kan inte förstå hur det där fungerar. Gud så trist. Det var en film med lilla s. Imorse när jag och hon låg och myste tillsammans i sängen så ville jag filma henne lite. Jag kom på att vi inte har ett enda filmklipp på henne. Jag använde min kamera för filmkameran är naturligtvis trasig (som alla tekniska saker jag skrev om för någon dag sedan).
När jag hade filmat i 15 sekunder så gav hon av det största leendet jag någonsin sett på en sådan liten bebis. Hon riktigt storlog med hela ansiktet. Och tänk, det fick jag med på film! Vilken lycka! Det är verkligen synd att jag inte lyckades lägga ut den här. Jag får försöka på annat sätt.

I fredags var vi på musik. Pojkarna var jätte laddade och tyckte det skulle bli så roligt men väl där ville de inte alls vara med och vi satt och tittade på hela lektionen. Sen betalade vi en massa pengar och gick ner på leksaksaffären och köpte en Ninja och en Power ranger haha..Men då hade de först lovat mig att iallafall försöka nästa fredag.

Lördagen började ganska kaotiskt. Jag vaknade av att Mr Big gav av ett vrål. Pojkarna hade klippt sig!!



Det här är lilla a med hans kreation. Jag ringde frisören och fick tid 12. Vilken tur. Nu ser han ut så här..


Stora a ser helt tokig ut. Som en dålig hockeyfrilla (inte för att den frisyren är särskilt fin annars men stora a:s är verkligen jätte misslyckad ;) Han var hos Mr Big och jobbade igår och de hade kunder så de kunde inte komma till frisören så han får klippa sig på tisdag istället.

Lördag eftermiddag var det kalas på LL. Massor med barn, massor med föräldrar och massor med mat. Det var roligt och barnen hade jätte kul.
Efter kalaset hämtade vi Mr Big på butiken och åkte och hyrde film och köpte med kinamat.

Nu ska jag prata lite med min syster på msn så jag får skriva mer om dagens dag idag lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0