Ikea, Bologna och trasig dator

Hej!

Jag har verkligen varit dålig på att uppdatera..igen. Jag är en periodare. Det går inte att lova att jag ska skriva varje dag. Omöjligt. Inte min stil helt enkelt.

Idag har vi varit ute hela dagen. Efter lite prat med the B family bestämdes det att vi skulle åka till Ikea i Bologna. Vid ett tiden var vi på väg med alla våra ungar -1. Men det var iallafall sex stycken. Många barn. Ikea dagiset var stängt för ombyggnad fortfarande så vi tog med oss hela högen och gick hela Ikea runt. Det gick jätte bra. Vad roligt det är när det går bra med barnen. allt känns möjligt då. Väl klara vid fyra på eftermiddagen hade vi ingen lust att åka hem så vi åkte in till stan i Bologna. Påsk och hur mycket människor som helst. 4 lösa barn och två i tvillingvagnen gick vi runt hela stan och tittade i skyltfönster och på alla människor. Det var nästan som att turista i sin egen region. Vädret var kalas bra och vi kunde till och med gå in i butiker.

Pratade med Mr Big på telefonen och eftersom vi inte skulle komma hem tidigt så gick han på fest på ett ställe i stan hemma och firade sin kompis frus födelsedag. Själv åkte jag med alla våra fyra sovande barn hem och upp till tredje våningen. Helmysigt.

Nä, vet ni..jag är urusel på att skriva idag. Dagen var så himla mysig men jag orkar inte riktigt återberätta den. Orden kommer inte. Jag måste gå och hänga upp min trench som jag har tvättat och nu väntat på att maskinen ska gå färdigt. Nu har den det så det är bäst jag hänger upp den, tvättar mig och går och sover. Jag brukar inte sova så mycket och den senaste veckan har jag haft huvudvärk varje dag..det beror nog på sömnbrist.

God natt och glad påsk!

E

Just ja, eftersom jag skrev i rubriken "trasig dator" så måste jag kanske meddela att jag skrev så för jag tänkte ursäkta mig att jag skriver så dåligt med att skylla på datorn. Det är faktist sant. Min Vaio är helt körd..slutkörd. Den går inte alls bra.

Kommentarer
Postat av: Jossan

haft en bra dag? :)

2008-03-22 @ 23:51:17
URL: http://josefineosterqvist.blogg.se
Postat av: Victoria

Ha en trevlig kväll! 8)

2008-03-22 @ 23:56:03
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se
Postat av: Anonym

haft en bra dag? :)

2008-03-22 @ 23:58:52
URL: http://www.emmajm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0