Det är gjort!

Jag klarade det med bravur! Yihuuuuuuuuuuu

Jag var på stället en halvtimma innan och naturligtvis så var inte personalchefen där (kanske för att de hade avskedat de där 250 stackars krakarna) men jag fick träffa min svenskdejt Stefano. Det gick verkligen bra. Min elev är ett stort A+! Han var verkligen duktig och jag fick mycket hjälp av honom om hur lektionen och de följande lektionerna ska formas. Nu sitter jag och sätter ihop läxan till nästa vecka.

Jag har helt stopp i huvudet och dessutom måste jag gå på toa så jag slutar att skriva. Kanske bubblar det upp något som är värt, eller kanske mindre värt att skriva..och då skriver jag det senare.

Morsan i Sverige skulle på b m b? Vad i hela friden är det? Och varför skriver hon puss eller kram i slutet av sms:en?

Jag säger ju det, jag fattar inget av den nya moderna svenskan
Länge leve alla år fram till 2002..Då hängde jag iallafall med!


För svenska språket i förrtiden

E

Kommentarer
Postat av: J

Vad duktig du är!! mamma skulle till blue moon bar, hahah

puss eller kram j

2007-02-22 @ 21:49:59
Postat av: Matilda

Lilla kusin måste förklara för stora kusin att din kära mor Menar att hon ska gå på Blue moon bar!!!!
Det är en natt klubb som förr hette Klippan när du var ute isvängen!!!! =)
Och puss eller kram tycker jag är bra för då kan man ju välja!!!
Puss eller kram

2007-02-26 @ 13:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0