Torsdag

Idag skulle vi till stranden. Jag, Mr Big och Snuff. Vi ställde klockan på 06 för att komma upp i tid och så hade vi lovat pojkarna att äta frukost på baren tillsammans med dem. Klockan 06 var vi uppe och vakna men det såg oroande mörkt ut på himlen och mycket riktigt, det är jätte disigt. Fy farao vad tråkigt. Det har varit jätte varmt och soligt i flera veckor nu och så idag när vi verkligen ville vara på stranden och Mr Big är ledig så är det mulet, disigt och trist ute. Blääääää

Jaja, vi är iallafall i butiken nu. Lilla Tjoffsan sover på soffan, jag tror jag ska lägga in en bild på henne för hon är jätte söt. Precis som vanligt ;)

Hon är lite gnällig bara nu för tiden. Hoppas det går över när tänderna har ploppat ut. Det kommer nya med en rasande fart och hon sover och äter i mängder så jag undrar om hon inte har en riktig tillväxtperiod som det så fint heter.

Lilla a var jätte duktig när vi lämnade honom på dagis imorse. Det är så skönt de dagar det går bra. Han tycker ju bara att det är lite vemodigt att lämna oss och sedan går det bra men det är lite hemskt att se hans superledsna min. Men idag gick det bra. Yipii


Vi ska köra lite vintergrejjer till magasinet nu. Det är en massa kostymer och byxor som ska dit.

Ja det är väl vad som har hänt idag och det som händer nu. Pojkarna ska komma hem till lunch idag och så ska vi bara mysa. Lektionen med min svensk dejt är flyttad till imorgon så idag får vi vara tillsammans. 18.30 har vi pediatran till Lilla a och Snuff. Lilla a ska kolla sina prickar och Snuff ska göra 10 månaders kontroll och kolla bulan. Den är faktist lite mindre eller kanske lite mjukare iallafall för tillfället. Hoppas hoppas hoppas den försvinner av sig självt.
Oh, just ja, jag måste boka tid för skallröntgen också. Det gjorde jag aldrig igår och så måste jag..äsch jag måste så mycket men det ids jag inte skriva.
Nu vill jag inte skriva mer.

Bilderna nedan är följande:

1. Lilla Tjoffsan. alldelse ny

2. Lilla S 10 månader

3. Snuff sover på soffan i butiken
 


 

image7

image8

image9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0