Söndag i Sverige

Jag sov väldigt länge idag. Klockan 10 slog jag upp ögonen och kollade direkt på klockan. Det kändes precis som om jag hade försovit mig, när man vaknar i chock. Big skickade ett meddelande strax efter. Han låg på stranden och svettades. Det låter som min melodi. Jag skulle gärna ligga på bagno carla idag och svettas.
Idag ska vi inte göra något alls egentligen. Vi går förmodligen bara hem och är med min syster och henns korvar på eftermiddagen. Jag skulle vilja gå och shoppa. Det är massor med saker som jag behöver köpa innan vi åker hem men jag har jätte problem med mitt bankkort. Fast det är kanske lika bra.

När jag var yngre använde jag alltid en parfume från Donna Karen. Den hette Chaos. Underbar. Sen utgick den. När jag sedan blev gravid blev jag så otroligt känslig för dofter att jag aldrig har lyckats hitta någon som jag tycker om igen, men så när jag provade The trophy på Make up store så tror jag att jag har hittat en som jag faktist kan stå ut med. Som jag faktist tycker om. Den måste jag köpa.
Den är precis som mig, även om texten inte stämmer det minsta. Jag är verkligen ingen som går och lyfter vikter på gym. Det är raka motsatsen.

Nu ska jag gå och baka en kaka som alla moffar kan äta. När man går på diet så förundras man verkligen av allt som alla stoppar i sig. Jag har väldigt lätt för att komma in i diet livet. Det är kanske bra men det skrämmer mig också. Det känns som om allt som alla andra då stoppar i sig nästan är giftigt.

Nu ska jag iallafall köra så här till den dag jag väger det jag vill väga. Jag ger inte upp så lätt. Det var 10 år sedan sist. Axel fyller 9 år i december och då låg jag nästan på 3 siffrigt innan han kom. Herregud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0