Sommarlov!

Det är verkligen på tiden att jag uppdaterar igen. Anledningen till att jag inte har skrivit här är för att vi har vartit i Sverige på semester sedan 1 augusti. Miro tog bilen och körde hem ensam för drygt 2 veckor sedan medan jag och barnen inte tyckte att semestern skulle sluta just då och beslöt oss för att stanna i 3 veckor till.

Nu måste jag säga att det har blivit dags att åka hem. Nästa torsdag blir det och jag längtar verkligen hem.

Vi har haft det jätte härligt, mysigt och roligt här med alla vänner och släktingar men hemma är alltid hemma. Och det är i Italien.

Inatt blev pojkarnas sommarläxa äntligen klar. Det känns helt underbart. Det är som ett krig varje sommar att plöja alla 250 sidor läxa de får. Det går inte att sätta sig med dem, men det är klart att när man har över 3 och en halv månad sommarlov måste de ju hålla igång minnet på något sätt.

Det vore roligt att lägga in lite bilder men min usla kamera och mina 4 vildar tillåter mig inte ta alltför många bilder. Det är alltid något annat jag har i händerna.

Här kommer iallafall några






















Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0