Jag kommer tillbaka hit istallet!

Hej pa er alla! Vad jag kranglar med bloggen men jag har varit dator, internet och kamera los hur lange som helst. Da ar det lite svart att uppdatera en blogg.
Vi har under den har tiden hunnit flytta till huset som tidigare fanns i mina drommar. Axel har gatt ut 3:an, Arvid har gatt ut forsta klass, jag har hunnit borja jobba och aven slutat jobba.
Imorgon aker vi till Sverige. Jag vill kora den har bloggen iallafall. Vet nagon hur man lattast bloggar fran mobilen pa blogg.se? Det ar det absolut smidigaste for mig.

Idag har jag bara Axel hemma. Det ar mysigt att vara bara han och jag. Det har nog inte hant sedan Arvid foddes. Vi har varit ute hela formiddagen, egentligen hade vi tankt aka till havet men om vi ska komma ivag till Sverige imorgon sa blir det till att satta igang nu. Axel sitter pa datorn bredvid mig och spelar och vill inte garna borja packa sa jag far nog gora det sjalv. Vi aker bil till Sverige sa jag maste packa ganska mycket. Vi ar 6 personer som ska vara borta en mandad. Och sa maste jag ordna for alla vara djur. Begrava papegojan ocksa som dog har om dagen.

Idag fyller en liten sot tjej i Sverige 1 ar. Det kanns alltid trakigt att inte kunna vara med och fira men snart kommer vi dit och da far vi pussa pa henne lite extra.

KRAM!!!!

Kommentarer
Postat av: Niles

Hallå, har en fråga... - Vet du hur man tar bort reklamen från sin blogg? Hoppas att du har en alldeles awesome dag annars!

2011-07-30 @ 13:01:18
URL: http://dirtyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0